لاستیک فارود 205/55R16 – FRD26 تولید کشور چین می باشد . این لاستیک‌ چهارفصل بوده و با تغییر آب‌وهوای ایران کارکرد خود را از دست نخواهد داد.

Farroad FRD66 یک تایر تمام فصل  است که برای خودروهای سواری و کراس اوور و شاسی بلندها ساخته شده است.

به‌ گفته بسیاری از خریداران لاستیک فاراد چین، عملکرد این لاستیک در برابر آب درون جاده به‌گونه‌ای است که انگار در جاده‌ای خشک رانندگی می‌کنید. از این رو می‌توانید انتظار یک هندلینگ عالی، چسبندگی فوق‌العاده و قدرت بالایی از تولیدات برند فارود داشته باشید.

لاستیک فارود چین می‌تواند یک انتخاب عالی و به‌صرفه برای شما باشد تا در کنار قیمتی عالی، کیفیت باورنکردنی را بدست آورید

درباره برند:

برند فارود در سال 2007 به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تولید لاستیک شاندونگ فنگ یوان، مستقر در شاندونگ چین، تاسیس شد. همان سال تولیدات این برند در سطوح جهانی عرضه شد؛ در واقع شرکت تولید لاستیک شاندونگ فنگ یوان، برند لاستیک فارود چینی را پای‌ریزی کرد تا منبعی برای صادرات خود به آمریکا پیدا کند.

برخی از ویژگی های لاستیک 205/55R16 – FRD26  عبارت است از:

  • لاستیک قابلیت کنترل عالی را افزایش می دهد. سه دنده مرکزی الگوی آج آجدار، تماس جاده ای لاستیک را همیشه حفظ می کند. تماس بهتر با جاده، پاسخگویی فرمان و ثبات رانندگی را افزایش می دهد.
  • الگوی آج و ترکیب لاستیک تمام فصل، توانایی چسبندگی جاده در آب و هوای خشک، مرطوب و زمستانی را افزایش می دهد. جزئیات بهینه آبکشی طراحی آج همیشه سطح جاده را محکم می‌گیرد که عملکرد در طول سال را بهبود می‌بخشد.
  • FRD66 رانندگی آرامی را ارائه می دهد. طراحی آج دارای الگوی آج شانه بسته است که باعث کاهش صدای جاده در هنگام حرکت لاستیک ها می شود.

جهت اطلاع از اخرین قیمت ها با کارشناسان میدیا تایر در تماس باشید.