لاستیک فارود 245/40R18 – FRD26 تولید کشور چین می باشد . این لاستیک‌ چهارفصل بوده و با تغییر آب‌وهوای ایران کارکرد خود را از دست نخواهد داد.

لاستیک Farroad FRD26 به طور خاص برای اتومبیل های سطح بالا طراحی شده است.

به‌ گفته بسیاری از خریداران لاستیک فاراد چین، عملکرد این لاستیک در برابر آب درون جاده به‌گونه‌ای است که انگار در جاده‌ای خشک رانندگی می‌کنید. از این رو می‌توانید انتظار یک هندلینگ عالی، چسبندگی فوق‌العاده و قدرت بالایی از تولیدات برند فارود داشته باشید.

لاستیک فارود چین می‌تواند یک انتخاب عالی و به‌صرفه برای شما باشد تا در کنار قیمتی عالی، کیفیت باورنکردنی را بدست آورید

درباره برند:

برند فارود در سال 2007 به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تولید لاستیک شاندونگ فنگ یوان، مستقر در شاندونگ چین، تاسیس شد. همان سال تولیدات این برند در سطوح جهانی عرضه شد؛ در واقع شرکت تولید لاستیک شاندونگ فنگ یوان، برند لاستیک فارود چینی را پای‌ریزی کرد تا منبعی برای صادرات خود به آمریکا پیدا کند.

برخی از ویژگی های لاستیک 245/40R18 – FRD26 عبارت است از:

  • الگوی آج ویژه آن مقاومت غلتشی بسیار کم را ایجاد می کند و باعث صرفه جویی بیشتر در انرژی می شود
  • آج بیومیمتیک طراحی شده در بلوک هایی به شکل برگ بید: طراحی بلوک های بیومیمتیک آن به شکل بید، سایش تایر را کاهش می دهد. شیارهای S شکل باند آن سواری راحت و ایمن را فراهم می کند.
  • طراحی نامتقارن: چهار شیار طولی آن زهکشی آب بیشتری را به آن می‌دهد و از آب‌پلانی در کف‌های مرطوب جلوگیری می‌کند و ایمنی را در روزهای بارانی افزایش می‌دهد.

جهت اطلاع از اخرین قیمت ها با کارشناسان میدیا تایر در تماس باشید.