سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://mediatires.com.

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده می‌کنید. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

فرم‌های تماس

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” به یاد داشته باشید من Me”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر رفتار دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.

این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند، ردیابی سوم شخص اضافه را جاسازی کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند که شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جاسازی شده است اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر یک نظر را ترک کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم به جای برگزاری آنها در یک خط مؤثر، به طور خودکار هر نظر پیگیری را تصدیق و تأیید کنیم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

 

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.

حریم خصوصی کاربران

به منظور انجام فرایند ِ خرید آنلاین  و ساماندهی آن در سیستم میدیا تایر ، باید اطلاعاتی نظیر ایمیل ،آدرس و شماره تماس در فیلد های ضروری پر شود.

درخواست این اطلاعات منطبق بر قوانین نماد اعتماد الکترونیک است.

در فرایند ِ خرید اطلاعات تکمیلی نظیر شماره ملی/شناسه ملی و کد اقصادی، علاوه بر موارد ‌ذکر شده در بالا ،  مورد نیاز است که بتوان فاکتور رسمی و قانونی بسته به درخواست مشتریان حقیقی و حقوقی  صادر نمود.

میدیا تایر از امکان ارسال پیامک خود برای خبر رسانی، تکمیل فرایند خرید،به روز رسانی ها و کد های تخصیصی استفاد میکند.

 

روند مرجوعي كالا و استرداد وجه

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد. حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هرچه سریع‏‌تر به واحد پشتیبانی میدیا تایر اطلاع داده شود.

– همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.همچنین آن بخشی از هزینه ارسال که میدیاتایر تقبل کرده است را باید کاربر بپردازد.(شامل همه هزینه های مربوط به باربری یا اداره پست و حمل داخل شهری تا دفتر باربری یا اداره پست )

– درصورتی که اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز ضروری می باشد.

* بازه زمانی عودت وجه بین 72 ساعت تا 1 هفته کاری خواهد بود.

 

روند استفاده از گارانتی محصولات

همه محصولات میدیاتایر دارای گارانتی میباشند.

نحوه پوشش و شامل بودن گارانتی محصولات به شرح ذیل می باشد:

نوع و شرایط  آسیب هایی که شامل گارانتی میشود از طرف تولید کننده ابلاغ میشود و میدیاتایر هیچ گونه مسئولیتی در قبال پوشش دهی موارد خسارتی ندارد.

محصولاتی که با خسارت و آسیب مواجه میشوند باید به فروشگاه میدیاتایر تحویل داده شوند و پس از آن میدیاتایر آن را به تولید کننده ارسال می کند و چنانچه تولید کننده آسیب دیدگی را ناشی از محصول بداند شرایط گارانتی شامل محصول میشود و اگر آسیب دیدگی ناشی از خطا راننده باشد شامل گرانتی نمی شود.

کلیه پروسه استفاده از گارانتی برای محصولات آسیب دیده تحت نظر تولید کننده می باشد و میدیاتایر هیچ گونه دخل و تصرفی در قبال آن ندارد.

جهت پیگیری روند گارانتی محصول با میدیاتایر در تماس باشید.

مدت زمان پاسخگویی به گارانتی مشخص نیست . در صورت دریافت هر گونه پاسخی از طرف تولید کننده ، در اصرع وقت آن را به خریدار اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

مدت زمان تحویل کالا

با توجه به جغرافیای وسیع کشورمان ایران مدت زمان ارسال کالا ها به آدرس درج شده در صورت حساب کاربران بستگی دارد. روند ارسال در سیستم اداره پست و باربری ها بستگی دارد. اما میدیاتایر تلاش میکند ارسال  سفارش ها در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بپزیرد

ساعت پاسخگويي

وبسایت میدیاتایر به صورت 24 ساعته امکان ثبت سفارش را دارا می باشد و کاربران می توانند (چنانچه کالا دارای موجودی مثبت باشد) نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. ساعات پاسخگویی جهت مشاوره و پشتیبانی شنبه تا چهارشنبه ساعت 08:00 تا 19:00 و پنجشنبه ساعت 09:00 تا 13:00 میباشد.

نحوه پرداخت وجه

پرداخت وجه بابت کالا های وبسایت به دو روش (پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت و همچنین پرداخت مستقیم به شماره کارت و یا شبا به نام صاحب امتیاز اینماد) امکان پذیر می باشد. مشخصات هر روش در مراحل تسویه حساب در اختیار کاربران قرار دارد.

شيوه حمل

روش های حمل و ارسال کالا به روش های ( ارسال از طریق سرویس ارسال بار تیپاکس  و ارسال از طریق باربری ) برای سراسر ایران و همچنین ارسال از طریق پیک و وانت بار ها برای شهر تهران قابل انجام می باشد.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

تیم پشتیبانی ما در ساعات کاری که در صفحه تماس با ما درج شده است پاسخگو کاربران خواهد بود .

خدمات پس از فروش:  میدیاتایر از شرکت های تولیدکننده و وارد کننده؛ محصولات خودرا تهیه می نمایید و تمامی شرکت های  تولید کننده وارد کننده ملزم به خدمات پس از فروش می باشند و در صورتی که هر یک از محصولات میدیاتایر دچار خسارات شده باشد کاربر یا خریدار ملزم است که محصول خسارتی را به انبار میدیاتایر مرجوع نمایید و میدیاتایر کالا خسارتی را به شرکت های تولیدکننده یا وارد کننده ارجاع داده که توسط کارشناسان شرکت های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و نتایج را به صورت کتبی به میدیا تایر ارسال می نمایند و  میدیاتایر ملزم است اسناد مربوطه را در اختیار خریدار(کاربر) قرار دهد. 

 

بررسی، مقایسه و خرید تایر

شما می توانید جهت سفارش تایر به صفحه فروشگاه سایت میدیا تایر رفته و با استفاده از امکانات موجود انواع مختلف برند و سایز و کاربرد تایر ها را مشاهده، مقایسه و سفارش دهید. همچنین می توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما از اخرین تخفیف ها و محصولات باخبر شوید.

مشهور ترین کارخانه های تایر جهان

 

 

02188755978

نیاز به مشاوره دارید؟