لاستیک فران وی 315/80R22.5 – HD797   یک لاستیک TBR گّل جلو برای مصارف ماشین های سنگین  طراحی و تولید شده است. محصول کشور چین بوده و کاربری چهارفصل دارد.

برای محور فرمان طراحی شده، مزایای ساختار جدید و ترکیبات غنی شده در سیلیکا و نانو پرکننده برای ارائه مقاومت کمتر نورد و مسافت پیموده بیشتر کاربرد دارد. ساختار نوآورانه که افزایش عمر تایر و کاهش مصرف را تضمین می کند. افزایش چسپندگی و خنک شدن لاستیک به لطف طراحی شیار ها و آج، از ویژگی های لاستیک فران وی  می باشد.

یکی از شرکت های تابعه Huadong Rubber Co. Ltd، Fronway یکی از برندهای موفق تایر چینی است. لاستیک های فولادی Fronway در بیش از 130 کشور در سراسر جهان به ویژه در اروپا، آمریکای شمالی و خاورمیانه تقاضای زیادی دارد.

درباره برند:

تایرهای فرونوی متعلق به شرکت لاستیکی Huadong است که در سال 1991 تاسیس شد. این شرکت دارای بیش از 1300 کارمند ماهر و با تجربه است که شامل مهندسان، تکنسین ها، اقتصاددانان و بسیاری دیگر می شود. گفته می شود که یکی از بزرگترین گروه های حرفه ای در چین است. این شرکت از تکنولوژی و تجهیزات مدرن و پیشرفته برای تولید تایرهای رادیال فولادی عالی استفاده می کند.تولید سالانه تایرهای Fronway در بیش از 1.8 میلیون مجموعه تایر فولادی. کیفیت تایرهای آن استثنایی است، زیرا Huadong همچنین گواهینامه امنیتی پیشرو در چین، گواهینامه اجباری ملی (CCC) را دریافت کرده است. فران وی انتخاب همه توزیع کنندگان داخلی و خارجی است زیرا به کیفیت، اطمینان و قیمت پایین محصولات خود اعتماد دارند. این شرکت یکی از مورد اعتمادترین کاربران در چین است که عناوین افتخاری مختلفی مانند “واحدهای تجاری حسن نیت” با آن نامگذاری شده است.

 

 

 

برخی از ویژگی های کلیدی لاستیک فران وی 315/80R22.5 – HD797  عبارت است از :

  • چنگ زنی عالی
  • ضریب سایشی کم
  • زهکشی عالی برای تخلیه آب
  • انتقال موثر گرما

جهت اطلاع از اخرین قیمت ها با کارشناسان میدیا تایر در تماس باشید.