لاستیک کیان 6.50R16 – MRN گّل جلو برای مصارف وانت های شهری نظیر (نیسان وانت، سایپا وانت) طراحی و تولید شده است.

گل های جلو به گونه ای طراحی شده اند که هنگام حرکت در مسیر با چرخش فرمان با کمترین بازخورد منفی از جهت لاستیک مواجه می شوید که  رانندگی و فرمانپزیری عالی را فراهم می کند.

گل MRN یکی از پّر مصرف ترین گلهای سایز 6.50R16  است که با توجه به تعداد زیاد وانت های فعال در کشور می توان آن را در هر نقطه از کشور دید و خرید.

لاستیک کیان 6.50R16 – MRN یک لاستیک بایاس نخی ارزان قیمت و مقاوم می باشد

درباره برند:

خرداد ماه سال 1337 خورشیدی بود که اولین کارخانه تایرسازی در ایران با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و شرکت بی.اف.گودریج آمریکا تاسیس شد. این کارخانه با هدف تبدیل به مهم‌ترین و نخستین قطب کارخانه تایرسازی در خاورمیانه، با شعار تبلیغاتی «لاستیکی که معجزه می‌کند» پا به عرصه صنعت ایران گذاشت.

کارخانه بی.اف.گودریج در سال 1354 با واگذاری سهام، خصوصی شد و دی ماه سال بعد به کیان تایر تغییر نام داد.لاستیک‌های کیان تایر از محبوبیت بالایی در بسیاری از کشورها برخوردار بود؛ از جمله دلایل آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که در زمینه ساخت و طراحی به گونه‌ای بود که کمترین آسیب به محیط زیست وارد می‌شد.

لاستیک‌های کیان تایر در زمینه تکنولوژی طراحی و ساخت به گونه‌ای هستند که کمترین آسیب را به محیط زیست می‌رسانند و همزمان کارایی بالا و قیمت مناسب نیز دارند. ساخت این تایرها بر اساس به روزترین تکنولوژی آمیزه لاستیکی ضد سایش و روغن‌های سازگار با محیط زیست بوده است.

 

جهت اطلاع از اخرین قیمت ها با کارشناسان میدیا تایر در تماس باشید.